Telefoon: 0318 439 666

E-mail: info@bbkede.nl

Telefoon: 0318 439 666

Werken bij  >  Customer  / Sales Support Medewerker

“Ons vak is jouw ontvangst”. Versta jij je vak of wil je het vak leren?

Ter vervanging en uitbreiding van ons Sales team hebben we plek voor een 2-tal nieuwe collega’s:

Customer / Sales Support Medewerker (24 uur pw)

Dit ga je doen...

In deze rol binnen BBK ben je het 1e aanspreekpunt voor klanten (telefonisch) en ondersteunend aan binnen- en buitendienst van de afdeling Sales.

Als customer/sales support medewerker ben jij degene die zorgdraagt voor de afhandeling van diverse salesprocessen en interne- en externe communicatie. 

Taken en Verantwoordelijkheden

Zorgdragen voor de volledige afhandeling c.q. verwerking van bestellingen (onderdelen),(informatieverzoeken, aanvragen, levering, nazorg etc.)

Adviseren van klanten inzake onderdelen, leveringen en mogelijkheden, alsook vragen en klachten naar tevredenheid afhandelen.

Voorbereiden offerte aanvragen.

Webshop bestellingen verwerken en versturen.

Zorgdragen voor een correcte administratieve verwerking en archivering.

Facturatie van orders (onderdelen) verwerken.

Post- en pakket behandeling.

Overige administratieve werkzaamheden.

Over BBK

BBK is sinds 1956 een begrip en marktleider in de wereld van postkasten en belpanelen. Na circa 65 jaar een familiebedrijf te zijn geweest is de organisatie inmiddels onderdeel geworden van de BESQ Group waarin meerdere MKB-organisaties zijn vertegenwoordigd. Binnen de Group werkt BBK volledig autonoom. BBK staat voor Betrokken, Betrouwbaar en Kwaliteit.
De komende jaren hebben we de ambitie om BBK toekomstbestendig te maken middels het verder doorvoeren van moderniseringen en verdere verbreding in assortiment en markten. Dit moet leiden tot een gezonde mooie groei van de organisatie en werknemers.

Wat krijgt je als Customer / Sales Support Medewerker....

Bij ons geniet je niet alleen van een aantrekkelijk salaris en vakantiedagen, maar ook van een fijne, informele werksfeer en een prestatieafhankelijke bonus. Daarnaast bieden we volop ontwikkelingsmogelijkheden en uitzicht op een vast dienstverband wanneer we samen tevreden zijn. Kies voor een baan waarin je wordt beloond en jezelf kunt blijven ontwikkelen.

Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je ervaring en kwalificaties.

Prestatieafhankelijke bonus.

26 vakantiedagen en ATV-dagen , plus 8% vakantiegeld bovenop je salaris.

Reiskostenvergoeding.

Kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, waarbij we investeren in jouw groei en je de mogelijkheid bieden om je vaardigheden verder te ontwikkelen.

Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband, waarbij we streven naar een langdurige samenwerking.

We bieden een uitgebreid inwerktraject om alle aspecten van het werk te leren en te ervaren. Je bent bereid om te investeren in jezelf.

Dit breng je mee

Mbo werk- en denkniveau.

Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Kennis van Microsoft office.

Klant- en servicegericht.

Nauwkeurig en proactief.

Gedreven en hands-on mentaliteit.

Reageren?

Wil jij deel uitmaken van ons team en je passie voor precisie en klantgerichtheid inzetten? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via de website of mail je motivatiebrief en CV t.a.v. HR-manager Gaby Gayet G.Gayet@bbkede.nl.

Als je vragen hebt over de baan of onze organisatie dan mag je altijd bellen naar 0318-439666.

Screening en aanvragen van een Verklaring Omrent Gedrag is onderdeel van de procedure. Een assessment kan onderdeel zijn. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieformulier


Upload je CV en motivatie*
Scroll naar boven